Panasonic KX-TG7222

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG7222 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

luco123 01-04-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7222

erg ontevreden over toestel, binnenshuis om de haverklap verbinding met basisstation kwijt. Antwoord apparaat is na 8 maanden op hol geslagen en kan niet meer gebruikt worden. Bij het overgaan van een inkomend gesprek schakelt de telefoon zich na 2 x bellen eerst uit om vervolgens weer aan te gaan en verder te gaan met bellen. Dan pas kan de telefoon beantwoord worden. Nu na 1/2 jaar het toestel helemaal beu, de deur uit en terug naar een goede siemens.

Joers 03-09-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7222

Meer dan prima toestel. Prima geluidskwaliteit is super en ik heb géén last van echo.
Philips kan met zn telefoons niet tippen aan Siemens en Panasonic.
We hadden al een daardloos setje van Panasonic, 3 jaar oud. En deze hebben we zondser problemen aangemeld op dit setje, waardoor er nu verdeeld door huis 5 telefoons staan, die alle 5 de antwoordapparaat-afluisterfunctie overnemen (zelfs die oude!)
Toppertje dus!

ThomS 27-08-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7222

Ik heb deze telefoon na de goede reviews een tijd geleden ook aangeschaft. Na de boel te hebben aangesloten gelijk al last van een soort echo tijdens het telefoneren. Je hoorde je eigen stem door het luidsprekertje terwijl het volume al op zijn laagst stond. Het volume van de luidspreker was zelfs op zijn zachtst overigens nog erg hard, wat ik persoonlijk erg irritant vind. Uiteindelijk de servicelijn van panasonic gebeld en die vroeg me het toestel op te sturen. Uiteindelijk heb ik mijn geld teruggekregen.

Onlangs heeft mijn schoonvader echter ook dit type telefoon gekocht en weer datzelfde rare geluid wanneer je praat. Het lijkt dus geen defect van een enkel toestel te zijn, maar inherent aan dit type.

Hoewel ik een panasonic fan ben waag ik me niet meer aan hun telefoons voorlopig...

BonkieTonkie 04-03-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7222

Deze Panasonic een kleine week in bezit. Wat een geweldig toestel. Geweldige mogelijkheden en uitstekend geluid. Beslist een aanrader!
Ton.

Dani B 04-02-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7222

Geweldig(e) toestel(len)! Nu een week of drie in bezit. De batterijen gaan enorm lang mee. Makkelijk in gebruik (behalve dan dat ik niet wist hoe ik de handsfree moest beëindigen - nog bedankt voor de reacties). De muziekjes zijn niet helemaal mijn favoriet, maar daarin verschilt deze telfoon niet van andere tegenwoordig. Communicatie tussen de twee toestellen, zoals overzetten telefoonboek, gaat ontzettend makkelijk. Zeer mee in mijn nopjes!

Sabbie 10-12-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7222

Een maand geleden dit toestel gekocht.
Het is ideaal dat je voor de 2e handset geen 2e telefoonaansluiting nodig hebt. (ik gebruik hem op zolder)
Het is een heel gemakkelijk te gebruiken toestel. Invoeren van telefoonnummers lijkt op dat van mobiele telefoons.
Ontvangstgeluid is goed, goede ringtone's. Misschien iets te zacht.
Ik heb na de 1e keer de handssets volledig te hebben opgeladen, de batterij ook weer leeg laten lopen. In de tussentijd gewoon gebruikt. Na 3,5 dag was de handset pas leeg.
Bereik buiten, rondom het huis is goed.
Ik gebruik ook het alarm als wekker. Zeer handig toen mijn wekkerradio het begaf.
Eigenlijk is een ingebouwde antwoordapparaat overbodig, gezien mijn telefoonaanbieder een eigen voicemail service biedt.
Al met al een mooi en naar mijn menig een redelijk apparaat.